Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2019.04.06. 10:05 zotyer

Nyali

Címkék: mese

Szeretem ha szopnak. Kevés csaj volt az életemben aki  nem akart szopni, és a többség jól is csinálta.

Tudom, nem szép dolog, de a nyalás nekem nem okoz extra élvezetet, ezért nem művelem túl gyakran, sokkal jobban kedvelem ha szopás közben a kezemmel játszhatok a puncival.

Az este egyik új versenyzőnél volt jelenésem, a nappaliban ültünk le. Enyhe félhomályban, halk zene mellett borozgattunk, dumáltunk. Csókcsaták közben mondtam, hogy akár megnézhetnénk a hálószobáját is.

A ruháinktól gyorsan megszabadultunk, az ágyon már meztelenül húzott magához. tapogatózós, csókolgatós földharc következett, aztán egyszer csak fölém került, felült megfordult és az ágaskodó farkamat vette kezelésbe, vagyis nyelvelésbe. Közben kerek kis fenek előttem libbent, két kézzel derékon ragadtam és számhoz húztam a kis csupasz punciját. Hosszasan nyaltam bele, finom volt és olyan kis formás, helyes, izgató. Kifejezetten kellemes volt a nyelvemmel játszani rajta, Közben azt érzékeltem, hogy ő is behatóan tanulmányozza a dákót, nem szopta keményen, inkább vigyázva, nyelvével körbeudvarolva, aztán puhán, bő nyállal tövig bekapva. 

Már kellemesen nyöszörgött,  amikor hirtelen taktikát váltott, felém fordult és beleült. Először lassan ereszkedett rá, majd mély torokhang kíséretében tövig süllyedt. 

Jól lovagolt. Rám borult amikor halk sikolyokkal száját harapdálva elment, nekem sikerült még tartanom magam. Megvártam míg kicsit összeszedte magát, és újra felvette a ritmust. Nem vártam meg, hogy teljesen belelendüljön, térdre borítottam és én is mögé térdeltem. A kis punci megduzzadva, rózsaszínen, nedvtől csepegve  kínálta magát. Hosszan belenyaltam, aztán felegyenesedtem és az álló farkamat lassan benyomtam. Tövig.

Dugtam és dugtam. A körmei harsogtak a párnában, - imádom ezt a hangot 

Komolyat spricceltem, talán hangoskodtam is. Mikor kivenni készültem a kivégzett dákót, ő kérlelni kezdett, hogy hadd maradjon még bent. Összeragadva huppantunk az ágyra, és összeölelkezve pihegtünk percekig.

 

18 komment

süti beállítások módosítása