Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2020.05.25. 10:09 zotyer

Békülés

Címkék: mese

Morcos volt mostanában.Hanyagolom, meg nem foglalkozom vele eleget, meg már biztosan... ésatöbbi.

Az tény, hogy az utóbbi időben a dugások is olyan sablonossá váltak, a gyerek ugye otthon van, csendben kell lenni, napközben meg szinte lehetetlen egy normálisat dugni, a múlt héten is a korlátnál volt két gyors, de az olyan is lett.

Már tíz körül elköszönt,  hogy akkor ő most aludni megy mert fáradt. Gyerek tévézett, én gyorsan utána osontam és magunkra zártam a háló ajtaját.

Kibujtattam a pólójából és csókolgatni kezdtem. Nyakát, formás kis cicijét... végig. A puncinál kicsit elidőztem, Mikor már eléggé belemerült a sóhajtozásba hasra fordítottam és most a lábától indultam felfelé.Imádja amikor a hátát simizem, puszilgatom, mikor a nyakához értem felkönyökölt és megkereste a farkam. Gyengéden szopott, én közben hátranyúltam a puncihoz és kitapogattam a kis lucskost. Egészen be tud indulni ha szopás közben az ujjaimmal izgatom, most is egyre izgatóbban szuszogott, közben már rendesen cuppogott. 

Térdeltem, jobb kezem három ujja a punciban, bal kezemmel a haját markoltam. Percekig adtam így a ritmust, aztán mögé kerültem. Könyékre ereszkedett, hívogatóan tátongott a csupasz bejárat. Belecsókoltam. Hosszasan.

Kéjesen nyöszörgött, és a jajistenem is előkerült. 

-Akarod, hogy most megbasszalak, úgy rendesen?

-Ahaaa, akarom, keményen....

A lucskos punciban szinte magától csusszant be a farkam. A derekánál fogtam, kapaszkodtam. Beindultam.

A fejét a párnába fúrta, de a jajistenemek így is egyre hallhatóbbak lettek. Párszor belassítottam, de a gyors tempó a kedvence, amikor csak úgy csattog a segge... aztán egyszer csak eldördült a fegyver. Dörgött rendesen, ő is olyat élvezett, hogy beleremegett a kis teste.

Összeizzadva, összeolvadva feküdtünk még percekig. Összegabajodva aludtunk, reggel finom kávéillatra ébredtem.

komment

süti beállítások módosítása