Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2019.09.14. 09:55 zotyer

Pucsítsak?

Címkék: mese

Több hónapja nem beszéltünk. Ő hívott... miért nem keresem, pedig ő szeretne engem jobban megismerni, és találkozzunk meg blabla.

Mondtam, hogy a jómúltkor is ő hárított, azzal, hogy neki nem elég csak úgy egy gyors szex, és ő vacsit meg együtt alvást akart, én meg nem. És én nem biztos, most sem, hogy többet akarnék, de ha szeretne találkozni állok elébe.

Rövid csend volt a vonal másik végén, aztán megbeszéltük a másnap esti találkát.

Ittunk egy italt a kávézó teraszán, de már rövidülnek az esték, és forróság sincs, ajánlottam, hogy üljünk be az autóba.

Lélekben igen erős a csaj, és a feneke is formás.

Egy közeli kihalt parkolóba hajtottam. Ott már nem sokat beszélgettünk, jól csókolt, én pedig az isteni óriási de nagyon formás dudáival foglalatoskodtam.

Hátrahúztam az ülésem és kinyitottam a nadrágom. Először félénken simogatta meg a farkam... én közben a cicijét otthagyva a hátát simogattam és lassan irányítottam a fejét. Először csak nyelvelte, aztán bekapta rendesen. Alig szopott egy kicsit és feltérdelt.

- Csak ezt akarod, vagy szeretnél mást is? - kérdezte, közben a mikrofont erősen fixálta.

- Téged akarlak édesem - nyögtem ki.

- Milyen szép - mondta,  - szép farkad van. 

Erre nem tudtam mit válaszolni, egyrészt nem láttam még farok szépségversenyt, másrészt nem értettem mit lát szemüveg nélkül sötétben két centiről szépnek a meredező dákómon, harmadrészt meg csak az az egyetlen gondolat foglalkoztatott, hogy mielőbb újra a szájában legyek. 

- Szóval szeretnél mást is? - kérdezte ismét felfüggesztve a szopást. 

Gondolatban gyorsan felmértem a lehetőségeket...

-Mit szólnál hozzá, ha te továbbra is így maradnál térdelve az üléseden, én pedig kimennék az autóból és a te oldaladon mögéd kerülnék.

- Pucsítsak? -kérdezte, de én már kint voltam a kocsiból és nyitottam az ajtaját. A cipőjét már ledobta, a ruháját húzta épp fel. Lehúztam a bugyiját, és kicsit magam felé húztam. Aztán benyomtam.

A fejem az autó teteje felett nézett el, kezeimmel a derekánál kapaszkodtam. Szép volt a parkolóból a kilátás, az autóból kemény sóhajtozás hallatszott. Húztam, húztam, aztán elmentem.

Visszavittem a kocsijához, még kicsit dumáltunk a csillagok állásáról.

 

 

 

30 komment

süti beállítások módosítása