Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2019.12.20. 10:15 zotyer

Spricc

Címkék: mese

Egyik exem rám szabadította a szerinte jobb sorsot érdemlő barátnéját (nem volt pasija már egy ideje). Tudtom nélkül megadta neki a számom és gondolta majd megoldom.

A csaj nem volt első ránézésre annyira gáz, gondoltam bele megyek a játékba.

Megbeszéltünk egy talit. Dumáltunk, autókáztunk, puszi is volt, megálltam egy félreeső helyen. Tapiztam, gyorsan előkerült a szerszámom. Simogatta, látott már ilyet az biztos, de a szopitól teljesen elzárkózott. Már mindent bevetettem, de ő ellenállt.

-Nem, nem, én ilyen gusztustalant dolgot nem teszek.

Kézzel jól csinálta, kértem legalább hajoljon közelebb.

-Most lehelj rá, az jót tesz neki...

-Höööööööö... és akkor jött a spricc.

Kicsit megrémült, de a szemébe nem ment, felfogta a szemüveg.

Törölgette az arcát meg a szemüveget:

-Nem is gondoltam, hogy ekkora nyomás van benne. És célozni is tudsz vele? 

 Anyád.........

 

komment

süti beállítások módosítása