Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2019.05.11. 10:12 zotyer

Krisztina

Címkék: mese

A péntek este volt a miénk.  Egyszer voltunk moziban, meg beülős beszélgetés is volt, de főleg nála találkoztunk. Mindig nyolc után jelentem meg nála, száraz vörösborral. A régi körfolyosós ház első emeletén lakott. Én kinyitottam a palackot, ő poharakat vett elő, törökülésben felkucorodott az ebédlőasztalra és rágyújtott egy cigire. Szeretett az asztalon ülni, én háttal a mosogatónak támaszkodtam. Füstölögtünk, dumáltunk. Sok mindenről. Kitöltöttem az utolsó két pohár bort, félretettem és hozzábújtam, csókolgatni kezdtem.

  Magas, vékony, csinos nő volt. Intelligens, de olyan távolságtartó. Csókolózás közben csusszant le az asztalról, mindig háttal fordítottam magam felé és úgy kezdtem vetkőztetni. Kibújt a nadrágból és összehajtogatta, de a bugyit nem mindig vettük le. A fütykös ilyenkor már erős izgalmi állapotban volt, ő kicsit előrehajolt, megemelte a fenekét és már csusszant is a sima punciba. Nagyon jó segge volt, kicsi, kemény, formás, a két láb között a hely a pénisznek.

Az asztalra hajolt, ez volt a legkedvesebb pózunk, néha a székre támaszkodott, vagy feltérdelt rá. Imádtam a mosogató szélébe kapaszkodni és közben erőteljesen csúszkálni benne. Ebben az első mentben nagyot szoktunk élvezni, szerettem hallani ahogy  a terítőt kaparja. A hátára borulva szoktam beleélvezni, utána a kőről kellett a punciból kifolyt cseppeket felmosni.

Mosakodás után ki szoktam nyitni a második üveg bort, ő tiszta bugyit vett, felöltözött és visszaült.

A második akció a hálóban zajlott, már ruhátlanul. Kezdetnek mindig szopott egy finomat, de csak párszor hagytam spriccelésig. Inkább dugni szerettem, egy menet alatt akár több pózban is. Passzolt a punci a farkamra nagyon.

Többször volt harmadik menet is, előtte persze boroztunk. Mindig nála aludtam, korán szoktunk ébredni, és mindig dugással. Hátulról, oldalról, mondom jó segge volt.

Míg én  mosakodtam ő feltette a kávét és rágyújtott. Le szokott kísérni az utcára, aztán átment a sarki boltba, így indította a szombatot.

 

 

komment

süti beállítások módosítása