Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2019.12.09. 08:52 zotyer

Koya

Címkék: mese

A karácsonyi vásárlási tömeghisztéria kapcsán jutott eszembe Koya. Az Árkád parkolóháza nem egy csendes hely, nem feledem azt az esetet.

A neten futottunk össze (szép kis képzavar) konkrétan egy társkereső chat-jén. Nem kertelt, megmondta, hogy van férje, de néha jól esik más pasival is.

Karácsony előtt lehettünk pár nappal, mindenki őrült bevásárlási lázban. Ebédidő körüli időpontot beszéltük meg - összefutunk egy kávéra. Az Árkádban akkor jártam először, az első adandó parkolóhelyen megálltam és siettem befelé. Embertömeg, de azért van a mobil: gyorsan megtaláltuk egymást. A csaj igazi milf, jól öltözött, jó karosszéria, smink a helyén, minden rendben. Kávéztunk, a tömeg ellenére próbáltunk sétálni, dumálgattunk semleges dolgokról.

Lassan el kéne búcsúzni, puszilkodtunk, de éreztem ez több mint puszi. Mondtam üljön be a kocsiba visszaviszem a munkahelyére. Gondolkodás nélkül beleegyezett.

A parkoló is tele, alig tudtunk beszállni a mellettem parkoló kis furgontól. Nem indultam rögtön, csókolózni kezdtünk. Hevesen csókolt, én a kabátja alá nyúltam és a melleit kezdtem felfedezni. Az ő keze sem tétlenkedett, hamar megkereste a már vigyázzban álló farkam. Nem emlékszem kellett-e segítenem vagy egyedül vette ki a dákót, de gyorsan történt. És már hajolt is le. Komolyan: én lepődtem meg. Szívta rendesen és rögtön gyors tempóval kezdett, én csak pislogtam. Körülöttünk jöttek mentek az emberek, de ő ügyesen szinte feltűnés nélkül borult rám. Nem kellett sokat cuppognia, pillanatok alatt elszálltam. Olyan gyorsan, annyira az elején, hogy a csaj szerintem az első spriccet önkéntelenül beszippantotta, aztán már a többit ráadásként nyelte.

Felnézett: - ez gyors volt!

-Te voltál rettenetesen izgató - feleltem kényszeredetten, de amúgy a  külső körülményekre tekintettel nem bántam, hogy nem tartott sokáig. Mégiscsak ciki, ha benéz az ablakon egy mit sem sejtő kisnyugdíjas, te meg csak bambán vigyorogni tudsz.

Többször nem találkoztunk, bár váltig állította,  bevállalná akár a körúton is autókázás közben.

 

1 komment

süti beállítások módosítása