Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2019.10.15. 09:09 zotyer

Ágnes

Címkék: mese

Nagyon vékony, törékeny csaj volt. Dohányzott mint a gyárkémény, de a vékony kis teste és a formás segge lázba hozott.  Első este nehezen engedte el magát, komolyan kellett nyomulni, hogy dugás legyen belőle.

Többször aludtam nála, a szex nem volt vele fergeteges, és a szopást is olyan vadul és erősen csinálta, hogy már szólnom kellett: picit finomabban.

Nem futottunk sokáig, én sem erőltettem a dolgot.

Aztán egyszer csak megint összeakadtunk, bár akkor épp Gabi volt az aktuális, ami azért  nem tartott vissza attól, hogy Ágival ne beszéljek meg egy randit.

Kora este mentem ki hozzá, leültünk az ismert kiskonyhába, cigiztünk, dumáltunk. Elmesélte, hogy volt utánam egy pasija, de az átverte. Nosztalgiáztunk, kicsit csókolóztunk és megkérdezte: te most meg akarsz dugni?

Szoktam érteni a célzást, felemeltem filigrán kis testét és a nappali ágyán tettem le. Most nem kellett győzködni, kapkodva szabadult meg a ruháitól, és fél lábon az ágyon egyensúlyozva, másik lábával átkarolva igazította be ágaskodó farkamat a szűk kis puncijába. Keményet dugtunk.

Visszaültünk a konyhába, de éreztette velem, hogy nem szeretné ha nála aludnék.

Vettem a lapot, a Fótról kivezető úton már az járt a fejemben mi lenne ha.... 

Tíz óra múlt, felhívtam Gabit azzal, hogy mi lenne ha most beugranék hozzá egy üveg borral?

Rábeszéltem. A gyerekek még tévéztek a nappaliban, de mi is bekapcsoltuk a hálóban a készüléket. Félek így is hallották.

Borozgattunk, aztán még kétszer hangosítottunk. Kellemes este volt.

14 komment

süti beállítások módosítása