Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2019.09.13. 09:17 zotyer

Punci

Címkék: mese

Ülök a kádban. Csak bambulok. A fejem alig fér el a fürdőszobában. Már lassan dél van, fel kellene öltözni. A víz kihűlt, a kávém is.

-Kicsim, légyszi csinálj még egy kávét nekem!

Az este ittunk. Én többet, ő visszafogott volt.

Engedek még egy kis meleg vizet. Megsimítom az arcom: határozott punci szagom van. Az a kellemes punci illat, nem intenzív, de ott lebeg körülöttem. Röhögök magamon, szaglászok  de nem jövök rá honnét jöhet. 

Aztán bevillannak az este képei. Foszlányok. Rám fonódik a teste... aztán ahogy lovagol rajtam... aztán az illat... aztán a kis segge, a punci.... a nyöszörgős szuszogása..

Megkapom a kávém, épp csak szájon csókol és már szalad is tovább... pedig ...

Hajnalban dugtunk egyet félálomban, olyan terhes-nőset, majd visszaaludtunk. Rajtam pihegett, szinte vele takaróztam. Aztán az előbb mielőtt felkeltünk... épp pózt váltottunk amikor az üvegajtón láttam, .... őrület, hogy jön be a gyerek. Pillanat alatt csusszantunk szét, és takaróztunk. Nem szeretem a befejezetlen dolgokat!

Szarul érzem magam rettenetesen, de ha rágondolok a kis testére...

-Drágám, gyere már be egy pillanatra...

Kiszállok a kádból, és amikor becsukja belülről a fürdő ajtaját elkapom. Csókolom a száját, nyakát, a haját, ölelem, szorítom... elsőre nem tudja mi bajom, de ahogy hozzáér ágaskodó farkam szinte rémülten, de nevető szemekkel bontakozna ki: neee, neee, most ne, tudod az ebéd, meg...

Tol el magától, nadenemértedezik, de egy pillanat és visszacsókol, már engedi, hogy kigomboljam a nadrágját, és már fordítja is kis formás fenekét. Mögé állok, megfogom a derekát, semmi cicózás, simán csusszanok belé. Az ajtónak támaszkodik félkézzel, a másikkal a törölközőt gyömöszöli a szájába.

Nincs lassú, nincs kegyelem, nincs egy szó sem, csak kíméletlen csattogós dugás van és a törölközőből halk öömmööömmmaaaaaa. Nem hosszú menet, de intenzív. Alig kapok levegőt, ő visszahúzza félig letolt nadrágját, hozzám bújik és azt mondja: ez jó volt.

Visszaülök a kádba. Pihegek. A fejem nagy, és csak úgy billeg a nyakamon. Többé soha nem iszom, - mondogatom magamnak.

Beleszagolok a levegőbe: kimondott kellemes punci illat...

9 komment

süti beállítások módosítása