Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2019.06.15. 09:09 zotyer

Iroda

Címkék: mese

Nem egy helyen dolgoztunk a csajjal, mégis íróasztalon dugás lett a dologból, hisz arra a napra az ő irodája tűnt a legjobb helyszínnek. Az irodaház este 8 után már kihalt, neki kulcsa van az egész irodarészükhöz, többször szokott későig bent maradni, tehát ideálisnak tűnt a dolog.

Lejött értem a portához, már a liftben elkezdtünk smárolni. Az irodarészben kezdte volna mesélni, hogy ki hol ül, de én lekapcsoltam a világítást és ráfordítottam a kulcsot. Ruhasuhogás, cipőlehúzás, zippzár cippenés, gombpattanás.

Tudtam, hogy szemből szeret beleülni, ez a kedvenc póza. A főnök székére esett a választásom, kitettem az iroda közepére és kényelmesen elhelyezkedtem. A csaj nem szeret szopni, ami nagy kár, mert egyszer mikor rávettem nagy tehetségről tett tanúbizonyságot, ezért csak enyhén megnyálazta a vigyázzban álló dákómat, picit megigazította a frissen borotvált puncit és rányomta magát.

Lassan mozgott az elején, ahogy lucskosodott a helyzet begyorsított. Csak kapaszkodtam a székbe, és élveztem a látványt ahogy ritmusosan el-eltűnik a faszom a nőben.

Csókolt, ugrált, néha lassított, olyankor hátranyúlt és a golyóimat markolta, majd megint gyorsított. Leizzadt rendesen mire elélvezett. Hosszasan, halkan nyüszítve, rám borulva.

Hagytam, hogy picit pihenjen, a cicijivel foglalkoztam addig, de hamar újraindult. Második nyüszögésre már nem kellett annyit várni, de most nem hagytam sokat pihegni, felállítottam, az íróasztal mellé toltam a széket. Hagyta hogy beállítsam,  a székre térdeltettem, a felső testével pedig az asztalra borítottam.

Benyomtam a kemény lompost a dagadtra kefélt, szétnyílt pinába. Szinte szörcsögött. Keményen szorítottam az izzadt derekát és toltam. Toltam mint egy gép. Ütemesen, csatt-csatt-csatt. Éreztem, hogy az izzadsággyöngyök rajtam is patakokba tömörülnek. 

Szinte szétrobbantam.

A főnök másnap reggel hosszasan állítgatta a székét, közben dünnyögött, hogy biztos a takarítónő piszkálhatta már megint...

6 komment

süti beállítások módosítása