Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2020.07.31. 10:06 zotyer

Vacsoracsata

Címkék: mese

Nála vacsiztunk.

Minden jó buli a konyhában kezdődik, ittunk egy pohár bort, aztán csókolóztunk. Felültettem a konyhapultra és  benyomtam a brét. Ecsetelhetném, hogy milyen finoman csókolt, hogy  milyen felemelő volt a látvány, hogy hogyan nyöszörgött, hogy milyen jó volt a....

Vacsora után a bőrkanapén dugtam meg hátulról. Közben boroztunk.

Aztán megdugtam még egyszer, és csak utána ültünk be a kádba, kb éjfél, egy óra körül. Közben a második üveg bort is kinyitottam, de a kádban már nem dugtunk. A hálóban igen.

Aztán reggel is, meg reggeli után is.

Fárasztó, de élvezetes vacsora volt

komment

süti beállítások módosítása