Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2019.11.17. 10:34 zotyer

Bor

Címkék: mese

Nehéz volt a hét, nem tudtunk összehozni egy esti találkozót sem,  megbeszéltük a vasárnap a miénk. Nyolcra ígértem magam. Mikor az esti félhomályban kilibegett kaput nyitni, majd leesett az állam.  Dögös testhezálló ruha,  fél segge kivan belőle, fekete térden felül érő szexi harisnya... jahh.
Már az előszobában csókolóztunk, de amikor tapizni kezdtem, elhúzta magát. A nappali laza félhomályban, halk zene.
Kinyitottam a bort, a megszokott polcról levettem két poharat és kitöltöttem a pultnál. Közben ő a hátam mögé került, átkarolt. Letettem a poharakat és csókolózni kezdtünk. Az ujjaim gyorsan utat találtak a ruha alatt, a tanga mellett simán csúsztak a nedves punciba.
Nyálasan, észnélkülien csókolóztunk, a puncit már bejárta minden ujjam, ő a farkamat hámozta ki a nadrágomból.
 A poharakat félretoltam, őt felkaptam és felültettem a pultra, félrehúztam a punciról a bugyit és az épp kihámozott álló farkamat lassan célba igazítottam. Kicsit meg kellett emelkednem, hogy betolhassam.... lassan, lassan.
Két kézzel kapaszkodtam a fenekébe, és húztam rá a farkamra. Ahogy tövig beértem lassan megnyugodtam. Kibújtam a karjai öleléséből, de vigyáztam, hogy a dákó tövig bent maradjon. A poharak kéznyújtásnyira voltak,  odanyúltam és  a kezébe adtam egyiket, és én is hosszan kortyoltam. Közben lassan mozogtam benne.
Letettük a poharakat és elkezdődött a dugás. Igen, ez már rendes dugás kezdett lenni. Zakatolós, gyors ritmusú. Éreztem rajta, hogy helyezkedne, már kényelmetlen neki a póz a pulton,  alányúltam a fenekének, felemeltem és az ebédlőasztalhoz vittem, végig vigyázva, hogy a dákó a helyén, vagyis bent maradjon.
Az asztalon már lejjebb került a segge, és kicsit hátra is dőlhetett, felülről én is láttam ahogy el-el tűnik a farkam a punciban.
Lábujjhegyre ágaskodva mentem el, ő is szaporán kapkodta a levegőt. A bor egész finom volt.

1 komment

süti beállítások módosítása