Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2020.07.11. 09:11 zotyer

Asztalon

Címkék: mese

Az asztalon dugtam meg. Hirtelen felindulásból. Kicsit ellenkezett, hogy: még a kávét sem ittuk meg, meg miért nem megyünk fel a hálóba...

Először felültettem az asztalra, csókolózás közben levetkőztettem. Már dugtunk az asztalon, tudta mi vár rá. Nem sokat lacafacáztam betettem neki szemből.

 Hátára feküdt, csípőjét kicsit felemelte és nyöszörgött.

A szájába akrtam spriccelni. Mellé álltam, ő készségesen bevette. Jól szopta, nem kellett sok, hogy elmenjek.

1 komment

süti beállítások módosítása