Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2019.06.27. 10:26 zotyer

Jóreggelt!

Címkék: mese

Sportos csaj. Tízpontos test, a seggére még pluszpontok is adhatók.

Múltkor egy egész napot együtt  töltöttünk, sőt az együtt alvással is próbálkoztunk. A csaj valami őrület, fél óra kemény szex csak bemelegítés neki.

Délután már dugtunk egy jót, de vacsi után megint nem bírt magával, mondjuk nekem is felállt tőle rendesen.  Az első menet után volt egy kis pihi, de nem hagyta annyiban, szinte rám mászott és keményre szopta. Finoman szopott, de érződött, hogy ezt csak olyan kötelességből teszi.

Amint érezte, hogy kőkemény a dákó már tolta is rá a kis lucskos pináját. Finom a puncija.

Lovagolt először, aztán meg elölről megdugatta magát. Csak a végén hagyta, hogy hátulról toljam be.

Rosszul aludtunk mindketten, szinte örültem, hogy világosodni kezdett. Megsimogattam a hátát, ő készségesen dugta oda a kis formás seggét. A lompos már állt, picit megnyálaztam a puncit és már bent is voltam. Hosszú lassú menet volt, csak a végén gyorsítottam be, de a csaj is retteneteset élvezett.  Mint egy utógyújtásos motor még egy ideig össze-össze rándult a kis teste.

9 komment

süti beállítások módosítása