Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2019.05.16. 10:01 zotyer

Fekete f.

Címkék: mese

Volt folytatás....

Este találkoztunk. Sétáltunk, aztán felmentünk hozzá.

Bort nyitottam ki, ő cigizett közben.

Aztán bementünk a hálóba. Előkészítette az előre megbeszélt gumit.

Csókolózás, vetkőzés, ágy. Szopott. Finoman.

Mondtam, hogy rettenetesen felizgatott, inkább ne húzzuk fel a gumit mert a dugástól félek, gyorsan elmennék...

Megértette, mondta, hogy oké, leszop, de nem baj ha nem nyeli le elsőre?

Irtózatosan röhögtem magamban, és bizonygattam: egyáltalán nem baj.

Hátradőltem az ágyon, ő érzéssel szopott, én közben jobb kézzel kezelésbe vettem a punciját. Jól szopott. Nem spricceltem el gyorsan, ellenben kiadós lett - és persze nem hagyta, hogy csak úgy a levegőbe elmenjen, szépen 'fejben' tartotta.

Nem öltöztünk fel, az ágyban ittunk még egy pohár bort, kicsit dumáltunk, ő cigizett. Aztán elkezdtem csókolgatni a meredező bimbóit, és éreztem kezd újraéledni a vágy.

Mondtam, most beöltöztetheti a főnököt. Rendes volt, nyelvvel kicsit még felizgatta a lompost, aztán jött a gumi.

- Rád szeretnék ülni, nekem úgy jó, - nyávogta.

-Babám, semmi akadálya, és már lovagolt is. Kemény kis segge volt, jól lovagolt. A fülembe lihegve élvezett el. Lassítottam a mozgáson, és a fülébe súgtam:

-Most megduglak rendesen hátulról... - akarod?

-Ahaaa...  - nyöszörögte.

Feltérdeltettem, aztán mögékerültem. Formás kis csupasz pinája tátongva tárult a farkam előtt. Benyomtam neki. Először csak félig, aztán majdnem tövig. Bírta. Rendesen megdugtam, csattogósan.

Éjfél körül értem haza, reggel egy hosszú fekete hajszálat találtam az ingemen.

 

 

komment

süti beállítások módosítása