Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2019.05.09. 10:22 zotyer

Fekete

Címkék: mese

Fekete csaj, mély, sötétbarna szemekkel.

Szokásos történet: randivonal, levél, képcsere, telefon, randi.

Csajokkal nem szokásom a kézfogásos üdvözlés (természetesen a munkahely kivétel), most is két puszival indultunk, és meglepetésemre majdnem szájrapuszi lett első blikkre. beültünk egy kávéra, dumáltunk, jól alakultak a dolgok.

Már az utcán a kocsim felé menet megcsókoltam, vadul csókolt vissza. A nyelvével támadott, és közben rám tapadt...

Sajnos elég forgalmas helyen parkoltam, de a kocsiban is folytattuk, sőt...  Beizgult rendesen, lehúztam a sliccem, hogy a vadállatot szabadon engedjem. Csókolt tovább vadul, közben markolászta a farkam, már reméltem, hogy közelebbi kontaktust is teremt a kobrával, de akkor valahogy megállt, lehiggadt. (jó, járókelők, forgalom..... oké, tudom.)

Remélem lesz folytatás....

komment

süti beállítások módosítása