Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2020.03.02. 09:17 zotyer

Szemüveg

Címkék: mese

Duna-parti kisváros. Egy délután találkoztunk, sötétedésig sétáltunk a vízparton. Hosszú szőke haja volt, magas, vékony, jó alakú. Szemüveges. Első este csak egy csók volt.

A következő napban már benne volt az ígéret. Szürkületkor találkoztunk, mire besötétedett egy vízparti bokros részen parkoltunk. Csókolózni kezdtünk. Aztán tapizni. Először a rágóját vette ki, aztán a szemüvegét vette le. Kivette a farkamat, feltérdelt az ülésén és szopni kezdte. Finoman. Aztán ritmusosan. Közben én a szoknyája alá nyúltam, a bugyi mellett a puncit masszíroztam. Aztán két ujjal ujjaztam: Ő szopott, én ujjaztam, a ritmus gyorsult.

Mormogva, gügyögve élvezett el, de a faszomat nem engedte ki a szájából. Pillanatok alatt én is elszálltam.

Csütörtökönként találkoztunk, akkor volt éjszakás az anyja. Kialakult a forgatókönyv: egy sötét kis utcában vártam, ő beszállt, csók, de motor nem állít le, ő kiveszi a rágót, leteszi a szemüvegét, én kibontom az álló farkam, én indulok, ő pedig ráhajol. Egyesben poroszkáltam végig a sötét utcákon, mire a körforgalomhoz értünk ő már törölgette a száját majd visszarakta a szemüvegét. 

Anyja lakásában picit beszélgettünk, majd dugtunk egy jót. Szemből szerette klasszikusan.

 

3 komment

süti beállítások módosítása