Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2020.04.25. 09:58 zotyer

Zsu

Címkék: mese

Szeretem a filigrán csajokat. No, jó, hozzá kell tennem: is.

Zsuzsa teste - mint egy tizenéves kiscsajé. Ellenben a feje és a dumája - rettenetes.

Először a kocsiban szopott le, aztán nála többször. Jól szopott, egészen jól. Egyszer lefogtam a dákó tövét, hogy ne spricceljen, ezen teljesen meglepődött: hogy lehet az, hogy nem jött ki semmi? Mondom: lefogtam. 

-Jé, azt is lehet?

Őrület volt a dumája, két mondattal fel tudta nyomni az agyvizemet.

Szerettem dugni is, fel lehetett nyalábolni az egész nőt egy pillanat alatt és rárakni a dákóra.

1 komment

süti beállítások módosítása