Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2019.04.14. 10:26 zotyer

Kató

Címkék: mese

Megint régi történet:

Valahogy úgy alakult, hogy kevés nálam idősebb nővel voltam. Fiatal kis kannak természetesen érdekes az érett hús, de én akkoriban is max. velem egyidős csajokkal kavartam.

Már egy éve dolgoztam az első munkahelyemen, kezdtem belejönni az ugatásba, az egyik partnercégnél dolgozó Katával egyrel bensőségesebb kezdett lenni a munkakapcsolatunk. Öt-hat évvel lehetett nálam idősebb, fiatalon férjhez ment de még mindig dögös volt.

Egyszerű flörtnek indult, kacérkodott, nevetgélt, én kétértelmű célzásokat tettem.  Egy alkalommal mikor a főnökéhez vezetett be megállítottam a folyosón. A falhoz szorítottam  ő elhúzódott, kibújt, de ahogy elsiklott tudtam, hogy érezte a dudorodó farkamat.

Ő jelentette ki, hogy tartozom neki egy itallal. Vasárnap késő délutánra beszéltük meg. Elegáns kis kosztümben jött, elvileg barátnőhöz indult. Leparkolta a kocsiját az enyémmel mentünk tovább. Kiautóztunk a városból, át a folyón is. Tavasz volt, kellemes, madárcsicsergéses.

Lassan már szürkült mikor megálltunk. Zöld rét, mögöttünk egy omladozó régi templom. Mindent vittem, kipakoltunk a fűre - piknikeltünk. A réten nem engedte, hogy levetkőztessem, azt mondta inkább nézzük meg a romladozó épületet. A nagy faajtó nyitva volt, bent félig leroskadt tető, lógó gerendák, romhalmaz.

Egymásnak estünk úgy állva, csókolóztunk vadul, elővette a szerszámom, felhúzta a szoknyáját és megtámaszkodott a csupasz falban. Magassarkúban volt, a punci kellemes magasságban tárulkozott. Jó ideig nem tudtam elmenni, de Kata bírta a strapát. 

Rogyadozó lábakkal sétáltunk vissza. Közben szinte besötétedett, visszafeküdtünk a kocsi mellett kiterített takaróra. Ittunk egy kortyot, már menni készültem, de ő nem hagyta annyiban. Letámadott. Jó, hagytam magam. Mire szájával a farkamhoz ért az már megint készenlétben volt. Jól szopott, megfontoltan, nyelvesen. Aztán rám ült. Aztán mindent csinált: hátradőlt, ugrált, guggolt, szóval jó volt. Neki is.

Még egyszer sikerült beszélgetnünk egy ilyen komolyat, aztán valahogy elmaradt.

 

komment

süti beállítások módosítása