Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2020.03.28. 10:04 zotyer

Melinda

Címkék: mese

Napokban felhívott Melinda, segítséget kért munkaügyben. Sajnos nem tudtam segíteni, pedig...

Magas, dekoratív, nagyon csinos csaj. Tényleg tökéletes: formás fenék, vékony derék, helyes cickók, szép arc, gyönyörű szemek... csak valami szemideg betegség miatt ha ideges volt elkezdett tikkelni az egyik szemével. Mikor először találkoztunk szinte én szégyelltem el magam, hogy a csaj folyamatosan kacsintgat rám, persze pár perc múlva rájöttem.

Kocsiban szexeltünk először. Elsőre olyat szopott bemelegítés gyanánt, hogy na.  Kicsit beszélgettünk pihenésképpen, majd hátratoltam az ő ülését, lehúztam a nadrágját, és feltérdeltettem az ülésre. Mögé kerültem. Ő az ülésre támaszkodott. Benyomtam a brét. A fejemet folyamatosan bevertem a kocsi tetejébe, de nagyon megdugtam. A derekába kapaszkodtam és nyomtam, nyomtam. 

Nála is dugtunk párszor, borozással egybekötve. Mostanában mintha felszedett volna pár kilót, de ettől még  lehet megpakolom a napokban.

komment

süti beállítások módosítása