Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2020.01.26. 09:32 zotyer

Konyhában

Címkék: mese

Nem  egy vékony csaj, de csinos: szép arcú, dúskeblű, jóalakú. Egy délelőtti kávéra hívott meg a lakására egy hétköznap.

Már több éve ismerjük egymást, csak pár hétig tartott a kapcsolatunk, de azóta is jóban vagyunk, ha úgy adódik és mindkettőnknek van kedve hozzá, néha beülünk egy kávéra dumálunk egy jót.

Amerikai stílusú a konyhája, az ebédlővel egy légtérben, kicsi, de praktikus. Míg főtt a kávé a pultnál dumáltunk.  Úgy kezdődött, hogy beleszagoltam a nyakába, aztán csókolózás lett belőle. Rám fonódott, valahogy lekerült rólam a nadrág, ő föltámaszkodott a pultra, a lábait az asztalnak támasztotta, én pedig a lábai között maradtam. Álltam. A könyökére dőlt, hátrahajtotta a fejét, hosszú sörénye a pultra omlott.

A punci pont megfelelő magasságban kínálta magát. Először belecsókoltam, de nem tudtam türtőztetni magam, a vadállat a barlangba kívánta magát. Bejutott. A cicikbe kapaszkodtam és dugtam. Keményen. Hangosan ment el, nem sokkal rá én is.

A kávé közben lefőtt, összeszedtük a ledobált ruháinkat, ő a fura póztól elgémberedett tagjait rakta helyre.

Az asztalnál kávéztunk, ő két cukorral, kevés tejjel, én meg csak simán.

1 komment

süti beállítások módosítása