Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2019.04.18. 10:01 zotyer

Masni

Címkék: mese

Piros masni. Margónak volt mindig masni a hajában. Karácsonyi ünnepek előtt futottunk össze. Kávéztunk, aztán hazavittem. Mesélt. Elvált, másodszor. Útközben mintha véletlenül tenné a sebváltón lévő kezemre tette az övét.

Mielőtt kiszállt volna magamhoz húztam és megcsókoltam. Ijedten, majd mindinkább határozottan csókolt. A kezét a nadrágomhoz vezettem. Szinte felszisszent amikor megfogta. A vadállatot én szabadítottam ki. Félénken fogta meg, aztán barátkozni kezdett vele. Már eléggé jóban voltak amikor felnézett és azt mondta ne haragudjak, de most mégse.

Megértettem....

 

komment

süti beállítások módosítása