Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2020.01.19. 10:02 zotyer

Hazafelé

Címkék: mese

 

Szeret szopni, de a tetejében még  kibaszott jól is csinálja. Megbeszéltük, hogy a héten egyik este kocsival hazaviszem. Nem nagy távolság, úgy 15-20 kilóméter, lesz ideje útközben.

A terv szerint alakultak a dolgok: ő valami csajbulin volt, én teniszről tartottam hazafelé, fél kilenckor találkoztunk a parkolóban. Hideg volt már az este, jól befűtöttem az autóban.

Már vagy tíz napja nem találkoztunk, így csak egy laza puszival ült be mellém. Beszélgettünk, megint előjött azzal, hogy a múltkor már kérdezte e-mailben, hogy én miért csak ilyen lazán veszem őt, és, hogy akkor mit is akarok én, merthogy ő komoly kapcsolatot szeretne...

Lehúzódtam volna az útról egy parkolóba, de ott már állt egy kocsi.

- Haha, most ki akarsz tenni? - kérdezte nevetve.

- Dehogy, csak szeretném veled megbeszélni miért vagy rám ilyen kis durcás - válaszoltam és visszakanyarodtam az útra.

Imádom, ha vezetés közben szopnak le, most is volt egy ilyen kósza ötletem, de az út elég kanyargós volt és a csajt is még rá kellett beszélni. Pár perc múlva a semmi közepén egy benyíló út, az eleje leaszfaltozva úgy 50 métert, de köröskörül semmi takarás.

Megálltam, a fényeket lekapcsoltam. Visszacsókolt.

Simogattam az arcát a haját, a cicijét vettem kezelésbe, majd szájalásba... aztán lehúztam a sliccem.

Minden szopás más és más.... ez kibaszott jó volt. Olyan egyszerűen, magától értetődően, finoman, de határozottan csinálja, hogy fennakad az ember szeme. Aztán begyorsul a pulzus, összefolynak a távoli fények, megmerevednek a lábak, elakad a lélegzet...

A legkellemetlenebb pillanat amikor az ember felhúzza a sliccét. Valamit kellene mondani, de üres a fej, kiszáradt a száj... és csak egy gondolat foglalkoztat: kurvajóvolt.

Fények fel, vissza az útra. Tíz perc alatt a háza előtt vagyunk, arrébb száll ki, ne lássák a gyerekek, hogy kocsival jött.

komment

süti beállítások módosítása