Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2019.10.05. 09:25 zotyer

Szőlőben

Címkék: mese

Késő délután találkoztunk. Ittunk egy kólát a városban, aztán ajánlottam menjünk ki a szabadba, szívjunk egy kis friss levegőt.

A vízparton a megszokott helyen két autó is parkolt, mondtam menjünk máshova. A szőlőhegyre gondoltam, az volt a legközelebb és kihaltnak sejtettem. Már erősen sötétedett amikor felértünk a hegyre. Szőlők és szántóföldek váltogatták egymást, egy kis földútra tértem ki ami egy kis dombra futott fel. Ott biztosan jó lesz a kilátás.

A dombtetőn egy szőlő végében parkoltam le, előttünk a város fényei, csak távolról hallani a nulláson robogó forgalom moraját.

Már másodszor találkoztunk, az első szopáson már túl voltunk, így rutinosan nyúltam a pólója alá. Jól csókolt, és bújt, simogatta a vállaim a karom, a fenekem. 

Az autó mellett álltunk, csókolóztunk vadul. Valami olyan terv féle volt a fejemben, hogy beülünk a hátsó ülésre és jól megdugom. Kinyitottam a hátsó ajtót, ő leült az ülésre, én meg állva maradtam. A farkam is. Sőt amikor kezdte kibontani a nadrágból egyre jobban vigyázzba vágta magát.

Beletúrtam a hosszú szőke hajába, marokra fogtam, de addigra már ő bekapta. Hihetetlenül jól szopott. Arra emlékszem, hogy lábujjhegyre állva próbáltam egyensúlyozni.

A csendes estében fácán röppent föl a szőlők közül, a távolban kutya ugatott,  ő pedig rendületlenül szopott. A zacskót megmarkolta és úgy diktálta a ritmust.

Lihegtem, lőttem, pihegtem. Csak percek után engedett el, addig mindent kiszívott belőlem.

Kicsit még sétáltunk, tényleg szép volt a kilátás.

komment

süti beállítások módosítása