Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2019.07.18. 08:23 zotyer

Badoo folytatás

Címkék: mese

Még vagy kétszer megálltunk, egyre jobban belelendült.

Felvetettem: mi lenne ha kimennénk a Duna-partra, ott most biztosan csendes, kellemes az idő.

Először a parton sétáltunk, aztán az autóhoz visszatérve bonyolódtunk csak komolyabb csókolózásba. Mikor magamhoz húztam és érzékelte ágaskodó farkam mintha erősödött volna az ölelése. Állva smároltunk, már percek óta.

Beültünk az autóba. Folytattuk. Amikor beletúrtam a hajába és picit keményebben felém fordítottam szinte kéjes élvezettel szisszent fel... ááááááááá

Ez a kéjes, szinte erőszakot követelő mozdulatsor engem is beindított. nem, a farkam nem volt hajlandó megfogni, vagyis csak egy kicsit. A nyakát csókolgattam, a vállát haraptam, a cickót is kiszabadítottam.

-Ugye első este még nem akarod, -kérdezte kibontakozva és a gyér világosságban szememet fürkészve.

-Jaj, dehogy kicsim, véletlenül se, és csak annyit amennyit te gondolsz, egy picivel sem többet, hiszen ráérünk, csak tudod annyira  csinos vagy, és rettenetesen felizgatsz, és olyan istenien csókolsz, és annyira ....

folyt. köv.

2 komment

süti beállítások módosítása