Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2019.11.29. 09:29 zotyer

Bicajos fiú

Címkék: mese

Ma délutános, így kimentem hozzá egy kávéra. A gyerek otthon volt, így tényleg csak kávézás lett, bár abban a kis nyári ruhácskájában....

Félúton járhattunk a munkahelye felé, egy erdős, bokros részen át visz az út. Láttam egy szűk bejárót, - befordultam. Sajnos csak egy kis ösvény vitt be a bozótosba, épp csak pár méternyit tudtam bemenni, hogy az autó mégse látszon a főútról, de így is sikítottak a gallyak a fényezésen.

- Ne, ne csináld, ugye nem akarsz most itt dugni?! -kérdezte rémülten.

-Szerinted? - mosolyogtam sokat mondóan és csókolgatni kezdtem.

-De belátnak az útról, itt mennek el két méterre tőlünk az autók, és...

- Kicsim, hiszen szereted az izgalmas helyzeteket, várj átmegyek a te oldaladra... - és már nyitottam is az ajtót, közben már azon gondolkodtam, hogyan fogom a nyitott ajtóban az első ülésen letérdeltetni és hátulról...

-Vár, várj, ... akkor inkább leszoplak...

-Ó, kicsim... -és már húztam is le a sliccem.

Körülnézett, de a bozótosban csak levél rezdült ritkán,és.... és ráhajolt. Kellemesen szopta, nem kapkodta el. A légkondi enyhe fuvallatában simogattam a haját, és néztem ahogy nyelvével végigfutkos a farkamon.

Már majdnem az elmenetelnél jártam amikor szemből a kanyar mögül egy biciklis fiú tűnt elő a semmiből. Tán két lépéssel az autó előtt ugrott le a bicajról. Egy pillanatig megkövülten nézett, aztán próbált kikerülni. Balról nem ment, jobbról próbált, - onnét sem. Megfordította a bicajt, felült és elhajtott.

-Nagyon finom vagy kicsim, nagyooon....

Egy kósza csepp a nadrágomra is került, de nem hagyott foltot.

 

1 komment · 1 trackback

süti beállítások módosítása