Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2019.03.18. 08:12 zotyer

Kávé

Címkék: mese

 

Krisztinának hívták. Lábápolós volt, meg talán masszírozást is vállalt. A belvárosban találkoztunk.  Vékony, csinos csaj, elsőre tartózkodó, de a szeme állásából látszik hogy bármikor hajlandó egy jó dugásra.

Megbeszéltük, hogy hazaviszem. Az autóban rögtön otthonosan viselkedett. Az ötösön navigált kifelé. Aztán azt mondta, még csak délután van, álljunk meg valahol beszélgetni. Közben úgy viselkedett, hogy felállt a farkam.

Haraszti vagy Taksony, nem tudom, kis utcákon át próbáltam kijutni a házak közül, egyszer valami kezdetleges focipályára értünk. Emlékszem: a kapuban álltam meg. A csaj rám fonta magát, pillanatok alatt rám ült és lovagolt. Nem volt hosszú a menet de komoly adagot spricceltem a hasára. A focikapuban álló autóban beszélgettünk, ő jó érzékkel nyúlt a farkamhoz, az pedig engedelmeskedett. Mire átvehettem volna az irányítást már megint lovagolt. Most már hosszabban és ő is elment.

Dumáltunk, indultam volna, de ez a csaj egy démon volt. Úgy tapadt rám, csókolt, hogy megint éledezni kezdett a szerszám.  Leszopott. Jól.

Szabadkozott, hogy nála rendetlenség van, de ha már elvittem egész hazáig behívott. Egy kávéra. Albérletben lakott egy pici házban. Tényleg kupi volt nála. A kutyát kiküldte, az asztalról próbálta lerakni a sok csetrest. Ahogy a mosogató meg asztal takarítás közben rakta a szexi kis seggét, éreztem megint dagad a kolbász. Az asztalon raktam meg hátulról.

Csörgött a telefonja, így befejezetlenül hagytuk a témát, aztán kávét tett föl, és vizet engedett a kádba. Iszogattam a kávét, ő fürdött.  Behívott segíteni: ugye megmosod a hátam.

Nem tudom, hogy csinálta de megint állt a farkam. Valami régi német mosógépe volt, arra támaszkodott ahogy dugtam hátulról. A kádban fejeztük be, szerintem már spriccelni sem volt erőm.

A konyhában a hokedlin szürcsölgettem az újramikrózott kávémat, szerintem fél óra nyugtom sem volt. A bestia kijött a vízből és azzal a farokállító nedves kis  kemény testével az ölembe ült. Kis kemény formás cickók bökdösték az arcom, magam sem értem, de a faszom megint éledezett. Őszintén: csodálkoztam magamon, másrészt meg volt bennem valami büszkeséggel vegyes kéj, és ahogy keményedett a pajszer az agyamat elöntötte az eszelős  köd: most megbaszlak bébi.

Felkaptam a kis testét és bevittem a szobába, az egyik fotelből kidobáltam az összes ruhát, bugyit, melltartót, zoknit, leültem és hátulról ráültettem Krisztát.

Főzött még egy kávét, dumáltunk. Elvált, de ahogy a férjére terelődött a szó teljesen leblokkolt, sírógörcs, halálfélelem az arcán, fogvacogás - ilyet még nem láttam. 

Sikerült megvigasztalni, de ebből megint csókolózás lett, odavezetett valami vasalódeszka szerű masszírozó asztalhoz (szintén halomban állt rajta a ruha), hogy akkor most megmasszíroz.

A testemmel nem sokat foglalkozott, ellenben a golyóimat kezdte nyalogatni, majd mit szépítsem: felszopott. Agy megint elborult, felültettem a deszkára és szemből nyomtam be a punciba. Megizzadtam, megint tusolás lett a vége.

Még kétszer találkoztunk. A végkifejlet hasonló. Nem mondom, láttam már pár nőt aki fel tudott izgatni, de amit ez a kis ribi hozott ki belőlem nem volt semmi.

komment

süti beállítások módosítása