Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2019.05.25. 08:22 zotyer

Brigitta

Címkék: mese

Tegnap összefutottam Brigivel. Ittunk egy kávét, fűztem, de ellenállt.

Vagy egy éve történt. telefonon beszéltük meg a randit.

Mondta, hogy délután találkozhatunk, addig még el kell valamit intéznie Csepelen, utána szabad. Felajánlottam: ha gondolja érte megyek.

Meleg volt, a parkolóban sem kapcsoltam ki a légkondit. Brigi szoknyában, vékony pántos kis felsőben futott be. A helyes kis cickók vonzották a tekintetem. Olyan szabad szájú, picit rámenős kicsit kurvás csaj benyomását keltette. Megbeszéltük, hogy nem ülünk be sehova, inkább sétálunk egyet valami parkos részen.

Mesélt az életéről, hogy a férj nemrég költözött el tőle, blablabla. Hogy magányos, meg ilyesmi, mondtam, hogy vigasztalni fogom, aztán kicsi simizés, és már csókolt is. Rendesen, nyelvesen,  amitől rögtön feláll az ember farka.

Mondtam: mielőbb üljünk az autóba, - jött is a csaj csillogó szemekkel.. Világos volt még, jobb hely nem jutott az eszembe, a közeli mélygarázsba indultam. A hátsó csendesebb részen leparkoltam. A csókolózást ott folytattuk ahol abbamaradt, gyorsan kiszabadította a fütyköst, kicsit kellett csak irányítani és már hajolt is lefelé. Jól szopott, nem finomkodott.

A nyállal nem spórolt, cserébe rendeset spricceltem a szájába. Nem nyelte le, gyorsan adtam neki papírtörlőt, mert már készült kiköpni az autóból. Az meg szerintem illetlen, pláne egy mélygarázsban.

Megbeszéltük, hogy hazaviszem, de még volt egy kis időnk, így a városban próbáltam csendesebb helyet találni. A Gellért szálló feletti kis utcákban akadt is egy  zsákutca szerű, ott álltam meg. Csókolózásból egyenes út vezetett a szopáshoz, zsepit nyújtottam neki a végén.

 Reggel a kocsiban idegen telefon csörgés, no ez honnét jöhet. Kiderült még előző nap az  ülés alá csúszott a telefonja, csak otthon vette észre, én meg addigra már nem ültem az autóban. Este természetesen kivittem hozzá a telefonját. Köszönte, és hálás volt érte. Kétszer is... 

 

 

1 komment

süti beállítások módosítása