Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2019.04.27. 10:02 zotyer

Csilla

Címkék: mese

Alacsony csaj volt, de nagyon formás, és hozzá még értelmes is. Elején csak kerülgettük egymást, bevallom azt hittem nem jövök be neki. Egy házibuliban jöttünk össze, az egyik szobát kibéreltük és egymásnak estünk. Az izgatás minden formáját bevetettük, csak a tampont nem akarta kihúzni, merthogy mégis idegen helyen vagyunk.

Két nap múlva tudtunk találkozni, mindketten tudtuk, hogy dugás lesz. Boroztunk, gyertyát gyújtottunk. Finoman szopott, szinte incselkedett csak vele. Rámásztam, ő úgy tett mintha szabadulni próbálna, de a frissen olajozott hancurléc egy pillanat alatt elmerült a csatakos pinában.

No innét mint egy rodeó: elkezdett ficánkolni, csapkodta jobbra balra a fejét, a hosszú haja csak úgy röpködött az arcomba, a csípőjét emelgette felfelé, a kezeit próbálta kiszabadítani, és mindehhez vinnyogott, igaz halkan, úgy mintha a szomszéd erdőben dugná a farkas a mókuscsajt és a szél elvétve hozná csak a hangfoszlányokat.

Elsőre bevallom kicsit megrémültem, hogy nem esik neki jól, de ahogy lazítottam a fogáson rögtön ő sem akart szabadulni így rájöttem, hogy dehogynem. A hörgésétől kezdtem én is bevadulni, keményen nyomtam a faszt tövig. Ilyenkor erősödött a rúgkapálózás, vonaglott, dobálta a fejét, nyöszörgött, azért arra figyelt, hogy a dákó ne csússzon ki.

Kezdett vad fergeteggé válni a szex, szinte már megerőszakolni kellett, de amikor próbáltam  lazábbra venni ő húzott vissza, karmolva. Értésemre adta, basszam meg, de nagyon. Mintha egy őrjöngő tigrisbőrbe bújt vadlovat kellett volna leteperni, küzdött és nyöszörgött.

Nem tudni melyikünk győzött, teljesen össze gabajodva, összeizzadva robbantunk.

1 komment

süti beállítások módosítása