Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2020.03.16. 10:06 zotyer

Ági

Címkék: mese

Bankban dolgozott. Csinos, kellemes arcú, nem túlzottan vékony, de jó alakú csaj volt.

Munkaidő után beültünk egy óbudai kiskocsmába. Beszélgettünk. Mesélte, hogy egy lakóparkban él, már egy ideje egyedül van a kislányával. Egyszer csak megjegyezte, hogy a mai férfiak milyen tutyimutyiak, nem veszik észre a jelzéseket, nem közelednek, és, hogy szegény nőknek milyen nehéz a helyzetük, mert ők nem kezdeményezhetnek. 

No, gondoltam, akkor itt a nyitott kapu, dörömbölni sem kell. Az autóban csókolózáson kívül mást nem akart, de előhoztam, hogy akkor én most nem tutyimutyiskodnék, akkor ő meg mire vár, végül nagy nehezen ráállt, hogy hazavigyem.

Gyermeket hazahozta a nagyszülőktől, míg lefektette én ittam egy teát.  Lefürdött, csak a fürdőköpenyből kellett kihámozni. Kellemes tapintású kemény húsú teste volt, formás cicikkel, kemény gömbölyű seggel. Amerikai konyhás ebédlő-nappalija volt, a sarokban bárszékekkel. A bárszékre hasalva húzta fel az egyik lábát, a pultba kapaszkodott, hosszú szőke haját dobálva forgatta a fejét és csak néha koppintotta a bárpultra.  A szétnyíló punci körül szőkés pihék incselkedtek, a seggét két kézzel széthúzva nyomtam be hátulról a fütyköst. 

Csendben kellett lennünk, csak a szék nyikkantgatott ütemesen. Ági sóhajtozott, szuszogott és csendesen levegő után kapkodva élvezett. Szopni nem akart, inkább a tévénéző fotelba kuporodott. Kénytelen voltam tovább dugni hátulról. Nem esett nehezemre.

Hétvégére egyedül maradt, nála aludtam. A bárszéken kezdtünk, a hálóban fejeztük be, és még hajnalban  is történt egy jóreggelt kefélés. A szopás nem tudom miért maradt ki az életéből, én sem erőltettem. Finom volt takarózni az illatos szőke hajával.

3 komment

süti beállítások módosítása