Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2019.03.08. 10:10 zotyer

Nőnap

Címkék: mese

Móninak hívták. Már több telefonbeszélgetésen voltunk túl mire meghívott egy esti 'négyszemköztire'. Nőnap volt, három szál vörös rózsát vittem és egy üveg muskotályost. Fehérvár kertvárosi részében lakott a szüleivel, az este a szülők mindketten dolgoztak, így szabad volt a ház. Kilenc után értem oda, ő nyitott kaput.

Magas de széles csípőjű csaj volt. Mondhatni nagy seggű. Csinos. Kellemes illat lengte körül, semmi ütős parfüm, inkább a tiszta bőr frissessége. Könnyed szájrapuszival üdvözölt és kézen fogva húzott be a házba.

A nappaliban dumáltunk, iszogattunk. Mesélt pasikról, szerelmekről, barátnőkről. Aztán az asztal mellől a kanapéra kerültünk, a világítás is lekapcsolódott, és csókolózni kezdtünk.

Nem voltak nagy cicicjei, de formásak. A ruhája gyorsan felcsúszott a lábán, a kezem pedig már a bugyijánál járt. A tanga tényleg olyan veszélyes mint a motorfűrész: egy rossz mozdulat és az ujjad a picsába'.

Szép puncija volt, frissen borotvált, jó illatú. Az előjátékot élveztük, de még egyikőnk se tett konkrét pózra utaló magatartást. Nem siettünk.

A kanapé nem volt túl magas, a csaj félig fekve a kanapén ült, elé térdeltem és a tárulkozó puncit ráhúztam a farkamra. Lassan toltam befelé, élveztem a látványt ahogy tűnik el a dákó a szaftos lyukban.  Móni is élvezte a szemből dugást, átkulcsolt a lábaival, úgy próbált gyorsabb tempót kicsikarni. - Basszál meg, basszál meg nagyon! könyörgött. Az elején lassan, dugtam. Aztán a nyakamba tette a lábait, én megmarkoltam a seggét. Kemény géppé váltunk, csak úgy zakatolt a vonat. Bahahahassssszál meeeg!

Nagyot élvezett, aztán én is belelőttem. Pihentünk egy kicsit. Ittunk. Mikor megint csókolózni kezdtünk és érzékelte, hogy keményedik a szerszámom kézen fogott és átvezetett a hálóba. Az ajtóban megállt, bevárta, hogy a hátához simuljak, és a kezeimet a fenekére vezette.

-Nagy kofferbe jó lehet pakolni.... mondta mosolyogva.

Csókolgattam a nyakát, hozzábújtam, erre ő megemelte a csípőjét a mellkasát kidomborítva, két kezével széthúzta a fenekét. A farkam szinte magától csusszant be. 

Pakoltam. Így állva, sokáig. Igen rendesen megpakoltam, ő relatíve csendben tűrte. A végén az ágyra rogyva pihegtünk még percekig.

Hajnalban ébresztett: keljek, mert mindjárt jönnek a szülei.

2 komment

süti beállítások módosítása