Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2019.12.22. 10:42 zotyer

Kétlövetű

Címkék: mese

Igaz nem sokszor, de előfordult már, hogy elspriccelés után rögtön folytatni tudtam az aktust.

Tegnap is megtörtént. A kádban ejtőztünk, csókolózással indult, simogatás, aztán szopás. Kértem, hogy üljön rá, de ő inkább állva akarta. Hátulról.

Kiléptünk a kádból és beraktam. Fogtam - két kézzel markoltam - a csípőjénél, a karjánál, a hajánál. Sikongatott, nyöszörgött, lehajolt egészen bokafogásig. Iszonyatosan felizgat a karcsú testének a látványa, a kerek kis segge, a dereka... és ahogy elő-elővillan a farkam egy pillanatra. Csattogósan dugtam, de nem akartam beleélvezni, mikor éreztem, hogy már nem bírom tovább kivettem és a szájához tettem.

Az első spriccelés mint egy rakéta húzott el a végtelenbe, a második már a szájába ment. Talán nem is volt több, ő azonban nem hagyta annyiban, letérdelt és szopni kezdte. 

Meglepetésemre a farkam nem kezdett el lanyhulni, inkább azt éreztem visszakeményedik. Még egy kicsit hagytam, hogy szopja, aztán megfordítottam és mögé térdeltem. Fél térdre. Az előbb elspriccelt farkam megint becsusszant.

Megmarkoltam a derekát és adtam neki. Ő olyasmit jajgatott, hogy istenem, isteneeeem, de én csak húztam.

Belespricceltem.

A kádban már kissé kihűlt a víz, de azért még visszaültünk. Még volt egy korty kávém is, szerencse, hogy hidegen is szeretem.

3 komment

süti beállítások módosítása