Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2019.12.17. 10:20 zotyer

Síkosító

Címkék: mese

Kedves arc, körülötte fekete hajzuhatag, pici formás cickók, darázsderék, gömbölyű kis fenék. Zongoratanárnő volt, az egész nő olyan klasszikus beállítottságú.

Egyszer dumáltunk séta közben egy órácskát, a teste kívánatos volt, de a viselkedése távolságtartó. Nem is kezdeményeztem. Érezhető volt, hogy gyorsan nem adja be a derekát, sok időt meg nem akartam rászánni, inkább hanyagoltam.

Pár nap múlva ő hívott fel, hogy akkor miért is nem folytatjuk. Szabadkoztam, majd amikor éreztem, hogy talán van esély taktikát váltottam. Mondtam, hogy oké, én szívesen, de akkor hívjon meg hozzá és ne legyen olyan kimért velem. Beleegyezett.

A konyhában csipegettünk valamit, aztán támadásba lendültem. Jól csókolt és be is izgult gyorsan. A hálószobájába jutottunk, de szex előtt még akkurátusan elment pisilni, mosakodni.

Megint nekifogtunk, lekerültek a ruhák, de mielőtt benyomtam volna a szerszámot, felült, a polcról levett egy tubus síkosítót, és mondta, hogyha nem gond akkor ő most azzal bekeni a dákót. Merthogy  különben neki fájna, mert még nem eléggé nedves. 

Beleegyeztem. Tényleg szűk volt a punci, de a sok síkosító elvette az igazi báját a dolognak. Ő élvezte, meglovagolt rendesen.

Egy alkalom volt amikor kikönyörögtem, hogy ne használjon síkosítót, hát az kemény meccs is volt.

Nyár végén kicsit felfüggesztettük a találkozásokat, ősszel újrakezdtük. Kora délután szoktam kimenni hozzá, ittunk egy finom teát, utána átvonultunk a hálószobába.

Csókolózás után nyomott mindig egy finom szopit, félidőben abbahagyta, majd nyúlt a síkosítóért. Bekente, aztán ráült. Amikor elélvezett feltérdeltettem és hátulról meghúztam becsülettel. Nagyon formás volt az elképesztően karcsú derék és a kellően kerek segg. Jó volt dugni, és jó volt beleélvezni.

 

2 komment

süti beállítások módosítása