Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2019.12.01. 10:14 zotyer

Adrienn

Címkék: mese

Régen történt.

Egy kisebb balesetből kifolyólag pár napot töltöttem kórházban, épp hazajöttem, de a hátam még iszonyatosan fájt, az ágyról csak lemászni tudtam, és járni is csak kimérten.

Hétvégén egy buliba voltam hivatalos, nem sok kedvem volt hozzá ilyen szó szerint összetört állapotban, de azután mégis elbicegtem.

Adriennel már előtte is váltottunk néhány ígéretes pillantást, de komoly kapcsolata volt, így nehézkesnek tűnt a dolog.  A buliban derült ki, hogy épp szakított a fiújával, így támadásba lendültem.

Amúgy nagyon jó testű kis csaj volt, szép pofi, formás test, minden a helyén - csak ne beszélt volna olyan nyávogósan.

Éjfél körül mondtam, neki, hogy most már ideje lelépnünk, menjünk fel hozzám. Szó nélkül benne volt, bár már előtte meséltem neki a balesetről, így tudta, hogy részemről nagy testmozgásra nem számíthat.

Értette a dolgát, nem kellett mozognom. Lefektetett az ágyra, levetkőztetett és olyan finoman leszopott, hogy ihaj.

Pár hónapig együtt voltunk, volt idő a kárpótlásra az az első estéért.

1 komment

süti beállítások módosítása