Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2019.10.19. 09:57 zotyer

Bevállalja?

Címkék: mese

Amikor levelezünk magázódunk. Csak. Mert viccesnek gondoljuk.

 

tudja mi a baj? amikor nekem lenne szükségem egy kis kényeztetésre maga sosincs mellettem.
ha teszek egy uccsó  kísérletet arra hogy mondjuk ma lássam magát, és megkérdezem rám érne-e az nagyon izé lenne?

látni akar? tényleg?
a múltkor is azt mondta hogy szemét önző vagyok.
bevállalja?


én ilyet nem is-))),maga mondta magáról én max. csak helyeseltem
 eddig is bevállaltam nem? remélem maga is bevállalja ha bújós leszek.-))))


én ne vállalnám be.... beválllllalom....
parkoló?


aha 17:40 kb.
 jó lesz?
 

--------

Nem, hogy jó, isteni volt!

1 komment

süti beállítások módosítása