Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2019.10.07. 10:10 zotyer

Sütő

Címkék: mese

Valamiért szeretünk a konyhában dumálni. Iszogatunk, cigizünk, fel kellene már menni lefeküdni, de vagy ő gyújt újabb cigire, vagy én töltök.

Szokványosan indult:  hozzám bújt, csókolóztunk, vetkőzés. Szemből, állva, a konyhapultnak dőlve. Kicsit megroggyantottam a térdem, az egyik lábát felemeltem, a fenekét magam felé húztam és a dolog a helyére került.  Nem volt túl kényelmes, ezért pár perc múlva megfordítottam.  Ő pont a sütővel került szembe. Először a főzőlapra támaszkodott, az sem volt rossz.

-Hajolj le még jobban kicsim!

Lehajolt. Most már ütemesen csináltuk, egyre gyorsulva. A fejét párszor beverte a sütőajtó fogantyújába, de iszonyat finoman nyöszörgött. Isteni volt!

A pultnak dőlve pihegtünk. Dohányfüst, újabb pohár ital.

Nem öltöztem fel, ő ezt kihasználta. Amint érezte, hogy megint kemény, szó nélkül megfordult, és a sütőajtóba kapaszkodott. Másodszor is lehet ugyanolyan isteni.

Még kapaszkodott a sütő fogantyújába egy kicsit, aztán visszafordult bágyadt tekintettel.

-Ez qva jó volt... - mondja pihegve.

-És te mit sütöttél édesem, láttam erősen figyelted a sütőt...

-Ó, ezután imádni fogok sütni, bármikor csak akarod sütök neked! - válaszol incselkedve.

Újabb cigi, újabb ital. Dumálunk, röhögcsélünk. Ágyba kellene már bújni, de megint bújik, csacsog, csókolgat, hízeleg csoda ha megint feláll?

-Süssünk még egyet - mondja az álló farkamnak és benéz a sütőbe. Csusssssz.....

Ő a fogantyút fogja, én a derekát. Csattog a feneke, néha koppan a feje a sütő üvegén. Harmadszor is lehet isteni.

Ő még rágyújt egy cigire.

-Jesszusom, már elmúlt éjfél.

Összebújva alszunk el.

1 komment · 1 trackback

süti beállítások módosítása