Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2019.10.01. 08:15 zotyer

Telefon

Címkék: mese

- Te is hiányzol. Úgy hozzád bújnék...  és már vagy egy hete nem élveztem el.

- Mert veszekedtél velem a hétvégén, meg durciztál. Hidd el: nekem is alig állt föl...

- Haha, azért dugtál meg háromszor szombat éjjel?

- Ehh, ezt nem értheted: nem kívántalak annyira, de... de dugni azért mégiscsak kell, tudod, hogy ne szokjunk el egymástól... (kuncog) Amúgy meg eléggé hagytad magad.

- Ja, háromszor... alig kívántál. Bezzeg tegnap rögtön felállt ahogy lehajoltam hozzá... Jó, nem azért mondom, nekem is jól esett... finom voltál! (kacarászik, hallhatóan megnyalja a száját)

- Tudod, hogy nem szeretem csinálni ha neked megvan, meg amúgy is olyan rámenős voltál. Amúgy... isteni volt... (kuncog)

- Haha, észrevettem. Hajat is kellett mosnom.(gondolkodik) Estére megdugsz rendesen, ugye? Tudom, hogy fárasztó napod van, de legalább egy komoly, kemény menetet, lécci, lécci. (könyörgősen)

- Egy menetnek neki se álljunk! (vigyorog) Kikötözőshöz mit szólnál?

- Haha, imádlak!

7 komment

süti beállítások módosítása