Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2019.09.22. 09:35 zotyer

Spricc

Címkék: mese

Egy régebbi posztban még ezt írtam róla:

"Van olyan csaj aki szeret és tud is szopni, van aki csak szeretne jól, és van aki nem is szeret.

Ő igyekszik, szeretné ha nekem jó lenne, de ne kelljen lenyelnie, és ne kelljen hosszasan csinálnia sem. Büszkén mesélné a barátnőinek, hogy milyen jól leszopott, csak ne kellene érte megdolgoznia."

Nos, azóta sokat javult a helyzet, gondolom főleg annak köszönhetően, hogy ő maga megszerette a szopást. Látni rajta, hogy örömmel teszi, és amikor hagyom, hogy leszopjon teljesen, isteni hálás boci-szemekkel tud nézni.

A technikája is sokat javult, sőt kidolgozott egy amolyan sajátosat: váltogatja a szopást nyelveléssel. A nyelvét picit kitolja kis lebiggyedő száján és azon húzogatja a makkom alját, közben nyelvével fickándozik édesen.

Egyik nap azt kérte, hogy szeretné megnézni ahogy kispriccel (ugyanis legtöbbször túl közel van a kitöréshez, így nem figyelheti). Beleegyeztem.

Jól csinálta, egészen a végéig nyelvelt, maximálisan felizgatott, csak akkor húzódott hátra amikor épp kellett. Az első lövést én is láttam, a feje magasságában úgy másfél méternyit felszökkenve süvített el, és hullt vissza a lepedőre.

-Ejha.... ennyit mondott, majd lehajolt, az utolsó kitöréseket már nem hagyta földet érni.

 

 

3 komment

süti beállítások módosítása