Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2019.09.15. 10:00 zotyer

Kentaur

Címkék: mese

Nónival igazán jókat dugtunk. Egyik kedvenc pózunk a kutya volt.

A szobájában mindig világított egy kis éjjeli lámpa, annak halvány fénye vetett árnyékot rólunk a falra. Egyszer azt vettem észre, hogy élvezettel figyeli a két összefonódott figurát a falon. Mintegy fordított kentaur. Lassan poroszkált, hátát néha felpúpozta, fejét pedig felvetette. 

Egy darabig én is lopva figyeltem kentaurunkat, próbáltam úgy állni (térdelni), hogy minél élethűbb legyen. De valahogy a lassú poroszkából mind erőteljesebb galopp lett, és mire feleszméltem már vágtatott a ló. Vadul száguldott, patái csak úgy csattogtak.

Aztán hirtelen megtorpant, felnyerített, hosszú szőke lófarkával csapott kettőt, valami isteni remegés futott át a testén és hörögve összecsuklott. Tán még rúgott kettőt, aztán már csak elégedetten szuszogott.

3 komment

süti beállítások módosítása