Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2019.09.08. 12:15 zotyer

Kellene egy jót kefélni

Címkék: mese

Délután találkoztunk a szokott helyen, kicsit késett, de mosolygós volt, és feszült a fenekén a farmer. Már rég találkoztunk, nem volt sok időnk mert sietett, így amikor leparkoltam a megszokott cserjék takarásában a kérdésemre, hogy 'hátraülünk?' csak egy villanásnyi mosoly volt a válasz.

Finoman csókolt, érzékien. A délelőtt leharcolt farkam készségesen ágaskodott ahogy végigsimított rajta kellemes kis kezével. Gyorsan kiszabadítottam.

A tükröt megint sikerült úgy beállítanom, hogy csak kevés mocorgásomba került és - igaz az ülés fölött csak egy csíkban, - de tisztán láttam ahogy az ajkai közé szippantja a makkot.

Mintha csak a csókolózást folytatná.  Néztem a kis tükörrést, nyalta, szopta, végig ment rajta.  Nem mentem el gyorsan de a hátsó ablaknak támasztott lábam még remegett egy darabig. 

Az előbb rámírt:

- Jól esne már egy jót kefélni!

Nem is tudom mit válaszoljak...

4 komment

süti beállítások módosítása