Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2019.09.02. 09:16 zotyer

Szűz boci

Címkék: mese

Akkortájt kis albérletben laktam egyedül, de gyakran ébredtem arra, hogy valaki szuszog mellettem.

Csinos, babaarcú volt a csaj, nem az a nádszál vékony típus, ellenben mellesleg jól megáldva. Csak az első randin voltunk túl, megbeszéltük, hogy a szombatot nálam töltjük. Délelőtt találkoztunk, ettünk valamit a városban aztán felmentünk hozzám.

Csókolózás, vetkőztetés, amolyan gyerekes hancúr a dupla ágyon. Én sem akartam elkapkodni, jól esett az előjáték, a csókcsata. Azonban ahogy a puncihoz közeledtem elutasítóvá vált, eltolta a kezem/arcom. Rajtam már nem volt semmi ruha ( némi képzavarral élve mégis teljes harci díszben álltam) de ő a bugyitól nem volt hajlandó megvállni.

Csókolgattam a melleit, ő szopta a farkam, de a bugyi maradt. Én dugni akartam, kibontakoztam és próbáltam a lába közé kerülni. Komoly közelharc alakult már ki, amikor egyszer pihegve megszólalt:

- Ne haragudj rám, de én még szűz vagyok, és az is akarok maradni, míg nem jön az igazi. Leszoplak ahányszor csak akarod, de ne akarj megdugni.

No, innentől nem volt mit tenni, szopásban tényleg jó volt a csaj, én meg nem akartam szítani a feszültséget. Hosszú napunk volt, és tényleg ahányszor csak akartam ő készségesen helytállt. Istenien csinálta, úgy tűnt ő is élvezte,  és komoly fehérjemennyiséget gyűjtött be.

Reggel is folytattuk, reggeli előtt és kávé után is volt egy boci akció, aztán lekísértem a buszhoz. Azóta sem láttam.

9 komment

süti beállítások módosítása