Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2019.08.26. 09:07 zotyer

Popó

Címkék: mese

Beszélgettünk. A szexről is.

Ő: -Te csináltad már popóba?

Én: -Igen, de nem volt valami nagyszerű. És te?

Ő: -Húszévesen, de nem emlékszem, hogy jó lett volna.

Én: -Akarod? Oké, holnap.

Szemből dugtam, aztán oldalról, rámült, amikor elélvezett megfordítottam és hátulról dugtam. Másodszor is elment, de én még nem akartam. Bedugtam a popójába az ujjamat... kicsit vonaglott és nyöszörgött.

-Most seggbefoglak dugni, csak kimegyek gumiért. 

Mikor visszaértem még mindig hason pihegett. Testápolót is vittem, kutyapózba állítottam, a farkam bedugtam a punciba és a hátára csöppentettem a flakonból. Lassan mozogtam a punciban és elkezdtem kenegetni a fenekét. Mikor már elég tágnak éreztem a popót kivettem a farkam és ráhúztam a védőfelszerelést. Egész lassan nyomtam a szűk lyukba.

Sercegett a párna a körmeitől. Az ismerős nyüszögés, de most mintha fájdalom is vegyült volna a hangjába. Csak félútig nyomtam be, aztán lassan vissza.

Lassan csináltam, de éreztem, hogy ő nem élvezi felhőtlenül. Megfeszült vékony kis teste, kérdésemre, hogy kivegyem-e csak rázta a fejét és hüppögött.

Kivettem, lehúztam róla a gumit és ledobtam a a földre. A punci teljesen felajzva tárulkozott, meredő farkam szinte magától csusszant a helyére. Lassú ritmussal indítottam, de pillanatok alatt kemény csattogás lett a dologból. Keményen megdugtam. A végén szinte a hátára estem, úgy spricceltem el, nyöszörögve, vonaglodva.

Aztán egy ideig hanyagoltuk.

 

1 komment · 1 trackback

süti beállítások módosítása