Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2019.08.25. 09:06 zotyer

Vendég hármas

Címkék: mese

 
Egy kedves barátnőm küldte a következő történetet:


Egy este B. felhívott, felém kanyarodik autóval, nem lenne-e kedvem vele
tartani.Mondtam, miért is ne...Éppen egy külföldi nyaralásból jött haza, és
fuvarozta a haverját, L-t is. B. megkérdezte, benne lennék-e egy hármas
felállásban. Igent mondtam, mivel semmi jónak nem vagyok elrontója.

Odaértünk B-hez, be a zuhany alá. Egyedül mentem be, majd egyszer csak azt
veszem észre a zuhanyfülke üvegén keresztül, hogy nyílik az ajtó, és B.
lépett be. Mondta, hogy jön segíteni megmosni a hátamat. Egymást kenegetve
élvezkedtünk, majd átöleltem, csúszós cicimmel hozzádörgölőztem, közben a
kezemet a hátán lecsúsztatva a hátsójába markoltam.

Hátat fordítottam neki, ő meg a tusfürdőtől extra síkosan próbálta be magát
a mennyek kapuján, szinte felkapaszkodtam a falra, hogy teljesen
belémbújhasson... ezután rendesen le is tusoltunk, majd ment a haver is, ő
szegényke már egyedül...

Közben nem tétlenkedtünk B-vel a szobában, rendesen előmelegített
kutyapózban, nem kímélte a popsimat, felizgatta, hogy milyen gömbölyű, és
hogy csattan, be is szereztem egy pár foltot szerintem, bár akkor más
foglalkoztatott, nem ezen jajbékoltam...

L. végzett a tusolással, és B. úgy fordított, hogy tudjak ténykedni az
ajkaimmal L-en is.
B. közben felnyársalta a hüvelyemet, majd lassított, kedvére váltogatva a
tempót.
L-t közben úgy kényeztettem, hogy először egy nyalintást kapott, majd ahogy
az ujjaimmal játszottam vele, egyre mélyebbre nyeltem a vesszőjét, ezután
kis nyelvcsapásokkal közelítettem a makkhoz visszafelé. Közben a heréit is
masszíroztam, ahol értem.

Ezután helycsere volt. B felállt az ágyra, vesszőjét a számba adta, én hátat
fordítottam L-nek és úgy ültem az ölébe. Közben szólt egy kis hastánczene,
és arra mozgattam a csípőmet meg a fenekemet, mindketten majd megőrültek az
extra látványért és mozgásért.

Miután mindketten elélveztek, én következtem.... - azonban ez már egy következő
bejegyzésben lesz...


 

 

4 komment

süti beállítások módosítása