Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2019.08.19. 09:50 zotyer

Majdnem hármas

Címkék: mese

Fiatalok voltunk. Mónival előtte jártunk, aztán barátok maradtunk - vagyis néha dugtunk.

Tudtam, hogy Móni tetszik Gabi haveromnak.  Az a nyári este hosszúra nyúlt, a társaság már kezdett szétszéledni, valahogy mi hárman maradtunk a végén. Az utolsó italunkat is megittuk, bohóckodtunk nagyokat. Javasoltam nekik: mi lenne ha hozzám mennénk, biztos van otthon valami piám.

Csendesen hármasban mentünk fel a szobámba, iszogattunk, zenét hallgattunk - vagyis feküdtünk az ágyamon és Gabival kétoldalról próbáltuk Mónit játékba vinni. Móni csak enyhe csókolózásba ment bele, de a puncihoz nem engedett bennünket. Izzott a levegő, de a punci tabu volt.

Kilátástalannak tűnt a helyzet, mindent beleadtunk, de Móni hajthatatlan maradt, aztán váratlanul felállt és megkért, hogy kísérjem le a toaletthez.

Gabit egyedül hagytuk, Mónit kézen fogva vezettem, ahogy a folyosón át beértünk a nappaliba hirtelen rám fonódott. Csókolt, szinte felfalt. A farkam rögtön haptákba vágta magát, és ahogy a kezem leért az eddig tiltott területre éreztem, hogy ott is komoly nedvesedés lehetett már egy ideje.

Nem sokat variáltunk, ráhajolt az ebédlőasztalra, én félrehúztam az átnedvesedett bugyit és benyomtam a dákót keményen. Nem volt hosszú menet, de mindketten kapartunk.

Alig telt el pár perc és már vissza is értünk Gabi haveromhoz. Az incselkedés nem folytatódott tovább, Móni menni készült, Gabi felajánlotta, hogy hazakíséri.

Másnap Gabi a strandon már messziről integetett.

-Zotyer nem hiszed el, ez a nő egy vadmacska. Alig jutottunk el az első sötétben lévő padig, letámadott. Lesmacizott rendesen, amikor érezte, hogy kemény a dákóm hátat fordított és ráhajolt a padra.  Olyan vizes volt a puncija, hogy ilyet még nem láttál!

- Hidd el haver, láttam már, sőt! - mondtam mosolyogva.

50 komment · 1 trackback

süti beállítások módosítása