Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2019.08.17. 10:35 zotyer

Négyes

Címkék: mese

Egy hölgyismerős küldte az alábbi történetét:

 Egyszer, még nagyon régen, az akkori barátom egy este elhívott hozzá,
mondván, vacsorával vár, és lesz hozzá jó társaság is.
A jó társaság állt egy pasiból és egy nőből, vagyis négyen voltunk. Vacsi, finom
bor, szokásomtól eltérően én is kóstolgattam, jó pár pohárral lezubogtattam a
torkomon, már kezdett a fejembe szállni.

Egyenként mentünk tusolni - fontos a a higiénia - , már
nem annyira józanon. Miután én is utolsóként visszajöttem, a szobában a barátom
csókolgatni kezdett, szenvedélyesen átölelte a derekam, majd maga elé húzott,
és éreztem gerjedelmét a fenekemmel.
Feltérdeltetett az ágyra, és a csípőmet megfogva és lenyomva adta
tudomásomra, hogy könyököljek le, L., a másik pasi ugyanígy tett a másik
csajjal, Z-vel. Egymás mellett térdeltünk, a két fiú szinte egyszerre
hatolt belénk hátulról. Már kezdtem belemelegedni, mikor a fiúk megálltak,
helyet cseréltek, és folytatták a kúrást.

Tudni kell, ha élvezek, elég hangosan nyögök és sóhajtozom, a másik csaj sem
volt halkabb. B. mondta, hogy elég rendesen tudunk nyögni, és nagyon nagyon
izgató. L. istenien dugott, szinte belehajszolt a gyönyörbe...  aztán megint helycsere,
ez alkalommal mindkettőnket felültettek az ágyra, és úgy leszoptuk
őket, hogy nyikkani nem tudtak.
Ezután B. lefeküdt az ágyra, továbbra is szopatva Z-t, én leültem egy székre
B. feje mellett, ő meg hozzámhajolt, és kinyalt. Közben én L.-t
kényeztettem, aki mellettem állt, furulyáztam a farkán, le-fel nyalogattam,
rendesen remegett a lába...

Azóta sem voltam ilyen négyes felállásban, pedig...
 

 

2 komment · 1 trackback

süti beállítások módosítása