Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2019.06.25. 15:45 zotyer

Szopp, szopp

Címkék: mese

Mondhatni ő az egyik aktuális. Tegnap találkoztunk, szokásosan.

Kellemesen kényeztet, bár tegnap kicsit erősen, keményen szopott. A makk alatt egy picit fel is repedt a bőr, mondom csak picit.

Estére volt egy új versenyző. Egyszer találkoztunk, volt egy kis smaci, de szopni nem akart. Olyan felháborodottan szállt ki az autóból, nem is erőltettem tovább a történetet. Aztán derült égből zivatar: a héten jelentkezett:


Gondolkodtam, (igen, egy kicsit sokáig tartott, hiszen köztudott, hogy a szőke nőknél (és hát én is az volnék) lassabban megy a gondolkodás) és rájöttem, hogy neked csak egy alkalmi szexpartner kell (ez aztán a lángelme!). A titokzatosságod is erre utalt, pl.: ... telefonszám megadása, magadról szinte semmit nem mondtál, és nem beszélgettél velem (itt a „beszélgetni” szó szoros értelmére gondolok), tehát igazából meg sem akartál ismerni. Találó az eszmefuttatásom? Ha nem így van, akkor elnézést, viszont ez esetben nem tudom mire vélni a viselkedésedet. Na, mindegy, szóval térjek a lényegre (még mindig gondolkodtam) miért is ne! Húsz éven keresztül hűséges, jó, és erkölcsös voltam, és ezt senki nem köszönte meg nekem, sőt! Úgy érzem, van mit bepótoljak! Most már szeretném önző módon jól érezni magam. Na, elég az önsajnálatból! Tehát, ha úgy gondolod (most gondolkozz te is egy kicsit) és szeretnéd, találkozhatnánk. Egyébként szeretem a szexet, .....  A "visszafogottságról" annyit, megpróbálok pozitív irányba változni (most biztos kíváncsi vagy, nekem itt mit jelent a "pozitív irány", hát majd megtudod)!

Az este megtudtam. Nem sokat beszélgettünk, kiautóztunk egy csendes helyre és.... és leszopott rendesen. Talán nem nyelte le, de nem is vette ki a szájából, jó pár papírzsepibe került mire szárazra törölte magát.

14 komment

süti beállítások módosítása