Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2019.06.24. 09:20 szamóca6

Vendég: Játék III.

Címkék: mese


Úgy, ahogy voltam, csuromvizesen kiemelt a kádból, becipelt a szobába, és ledobott az ágyra: "Na megállj csak!"
Nevettem, ő pedig nekem esett. Harapdálta a fülcimpámat, nyakamat, mellemet, hasamat, két újjal benyúlt a hüvelyembe, vadul megujjazott, aztán megállt, félig rám feküdt, megmarkolta a csuklómatés a fejem fölé szorította a kezemet. Kiszolgáltatott helyzetemben mozdulni sem tudtam. Élveztem az erejét, izgatott, ahogy vadul csillogó szemekkel közölte: "Még sokkal többször is meg tudnálak dugni!"

"Hajrá!" - válaszoltam incselkedve. Tudtam, hogy mivel alig öt perce élvezett el, nem fog neki menni, legalább is egyelőre. Úgy látszott azonban, hogy J. fittyet hány a természet törvényeire, ismét "munkához" látott. A hasamra fordított, ráült a fenekemre, és elkezdte masszírozni a vállamat. Kezét lassanként lejjebb és lejjebb csúsztatta, s időnként finoman végigcirógatta az oldalamat, természetesen úgy, hogy a párnán ellapult mellem oldalát fokozottan érje. A fenekemhez nem nyúlt. Amikor odaért, csak kicsit megpaskolta, abbahagyta a masszírozást, leszállt rólam, és a combomat vette kezelésbe immár a nyelvével. Csiklandó, borzongató érzés volt, de nem tudott különösképpen felizgatni vele, egészen addig, amíg a combjaim belső oldalát nem kezdte el cirógatni egyre közelebb haladva a puncimhoz. Éreztem, ahogy libabőrös leszek tőle, és elkezdtem kívánni, hogy hozzáérjen. De ravasz volt, azért sem ért hozzá, amikor már majdnem odaért, újra és újra visszasiklott. Őrjítő volt, na. Aztán hirtelen megemelte a derekamat úgy, hogy térdelő helyzetbe nyomta fel a lábamat, míg a fejem a párnán maradt.

Lehunyt szemmel elképzeltem, milyen lehet a látvány. Nem szégyenkeztem, valahogy élveztem a romlottságot és perverz képet. J. pedig széthúzta a farpofáimat, és belenyalt az elé tárt lyukba, hosszan, mélyen. Nem is értem, hogy volt rá képes ilyen rövid idő elteltével, de egyszer csak fogta magát, és hirtelen mélyen belém fúrta a kőkeményre merevedett péniszét. Lassan, komótosan dugott, közben finoman simogatta a fenekemet, és azt suttogta: "Nagyon finom vagy, örökké dugni foglak, és csak duglak, duglak, hogy elájulsz." És valóban csak dugott, dugott, és én egyre jobban kívántam, hogy hatoljon még mélyebbre, még gyorsabban. Ezt jeleztem is, mert feltápászkodva a könyökömre elkezdtem gyorsabb ütemben előre-hátra mozgatni a csípőmet. Vette az "adást", és ő is belegyorsított.

Mámorító volt, már elvesztettem minden idő- és térérzékelésemet, csak a képet láttam magam előtt, magunkat, ahogy dugunk, mint a párzó kutyák - állatiasan, levetkőzve a legapróbb gátlásainkat is. Úgy jött az orgazmus, mint ahogy a villámló, mennydörgő égből hirtelen leszakad az eső. Nem tudtam, mi van vele, elélvezett-e vagy sem, csak úsztam a verejtékben és a lüktető érzésben. Távolról hallottam, amint J. azt mondja: "Rá fogok élvezni a fenekedre! Istenem!" Aztán meleg folyadék borította el nem csak a fenekemet, de az egész hátamat. A hajamra is jutott. Majd megint a simogatás, ahogy lassan elkente rajtam az egészet. Én pedig előre húztam a kezét, és lenyaltam róla, ami rajta maradt.

Ez volt a harmadik menet. Úgy nézett ki, J. tényleg jól érti a dolgát, tényleg képes arra, amit megígért. Röpke két óra alatt még kétszer szeretkeztünk, aztán elváltak útjaink. Örökre.
 

9 komment

süti beállítások módosítása