Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2019.06.10. 09:14 szamóca6

Első mese - folytatás

Címkék: mese

 

Felmentünk tehát L.-hez. Úgy tűnt, tényleg nem nyomul tovább, tartja, amit ígért. Leültünk egy kicsit a konyhában, beszélgettünk, varami harapnivaló is akadt. Barátnőm és újdonsült lovagja azonban nem sokára rá besomfordált az egyik hálószobába, s mi kettesben maradtunk L.-lel.

L. odahúzott magához, és csókolni kezdett. Egyre tüzesebben és tüzesebben csókolóztunk, közben benyúlt a pulóverem alá, és a mellemet simogatta, majd a nadrágomon keresztül a puncimat kezdte markolászni. Éreztem hatalmas merevedését, simogatni kezdtem - szintén a nadrágján keresztül. De ahogy ekkor zihálva elkezdett magához szorítani, megijesztett. Szabadulni akartam, próbáltam eltolni, de nagyon erős volt. Nem engedett a szorításból, sőt úgy tűnt, még jobban felizgatja az ellenkezésem.

Lágyan, kedvesen becézgetett közben, emiatt nem is tudtam, mit gondoljak. Azt tudtam csak, hogy nagyon kíván, és én vittem ebbe bele. Ezért abbahagytam az ellenkezést, hagytam, hogy betoljon a hálószobájába, és az ágyra fektessen. Újra kértem, hogy inkább ne csináljuk, de tudtam, hogy már úgyis mindegy. Nem is nagyon tudtam mozdulni, mert a hasamra ült, a kezemet pedig erősen szorította összekulcsolva a fejem fölött. A szabadon levő kezével a nyakamba tolta a pulóveremet, a mellbimbóimat kezdte szopni olyan erővel, hogy szinte fájt, mégis valamiért izgató volt.

Amikor kigombolta a nadrágomat, és benyúlt a bugyimba, megrándultam, mert jó érzés volt, ahogyan előbb finom mozdulatokkal, aztán egyre erőteljesebben izgatta a csiklómat, végül mélyen a hüvelyembe tolta az ujját. Lehúzta rólam a nadrágot és a bugyit, és elővette merev péniszét. "Istenem, de gyönyörű vagy" - nyögte, amint belémhatolt. Aztán már mindketten nyögtünk és vonaglottunk a kéjtől, ahogy erős, mély lökésekkel dugott. Mégsem tudtam elélvezni, rendületlenül mozgott tovább, visszatartva magát, talán azt várta, hogy orgazmusom legyen, vagy ilyen lassútüzelésű volt, nem tudom.

Harapta, szívta a nyakamat, mellemet, vállamat, de egyszer csak hirtelen megállt egy pillanatra, rám nézett, és azt kérdezte: "Most a popsidba, jó?" Nem várt a beleegyezésemre, a lábamat a mellkasomhoz szorította, és dugta is befelé kemény dákóját. (Ma sem értem, hogy ment ilyen könnyen, mert azóta akárhányszor (igen ritkán) ha ezzel próbálkoztunk valakivel, mindig erős ellenállást fejtett ki a záróizmom, úgyhogy ezt a pozitúrát gyakorlatilag soha nem is gyakorlom.)

Furcsa, kissé fájdalmas, nyomó érzés volt, valahogy, mintha hirtelen teletömték volna az egész alfelemet, és kikívánkozna. L. csúszkált bennem, én pedig tehetetlen voltam, csak újra és újra kértem, hogy ne. Próbáltam lelökni, de már egyáltalán nem hallott, csak még erőteljesebben szorított, hörgött és nyögött. Kis idő múlva kivette a szerszámát, újra a hüvelyembe dugta, és nagyon vadul hajtott. Aztán megint ki, megint a fenekembe, amíg egyszer csak azt nyögte: "Elmegyek!".

Végre elcsitult, többször ismételgette, hogy "Hú, az anyját!", aztán félresimította a hajamat az arcomból, és azt kérdezte: "Akarod kipróbálni S.-sel is? Mert cserélhetünk, ő benne lenne."
Azt hittem, ott süllyedek el. Szerencsére ezt azért nem erőszakolta. Hagyta, hogy felöltözzek, és elmenjek.

Másnap alig tudtam járni, ülni meg nagyon kínkeservesen.

11 komment

süti beállítások módosítása