Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2019.01.30. 08:55 zotyer

Telefon

Címkék: mese

Kávézni mentem hozzá. Beálltam az udvarba, rutinosan behúztam a kaput. Már a bejárat előtt halottam, hogy beszél valakivel telefonon. Beléptem, de csendben maradtam - nem akartam zavarni. Ő látott, rám mosolygott, de tovább telefonált.

Farmer volt rajta és egy pici póló. Bezártam belülről az ajtót. Mögé léptem, csókolgatni kezdtem a nyakát, simogatni, aztán a kezem már a puncihoz is ért. Éreztem, hogy frissen borotvált, de még nem nedves. Ő tovább beszélt, de érzékelhető volt, hogy már lerázná az illetőt. 

Csókolgattam, közben kigomboltam a nadrágját, ő segített lefejteni a farmert, aztán hátranyúlt a dudorodó farkamért. Kibontottam.

-Óóóó... azt hiszem lassan le kellene tennem...

Megnedvesítettem a puncit aztán minden előjáték nélkül benyomtam neki.

-Á,  ne haragudj, de most tényleg leteszem, majd híí...hííívlak... aaaa...

 

1 komment · 1 trackback

süti beállítások módosítása