Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2019.01.11. 16:59 zotyer

Barbara

Címkék: mese

Jó csaj volt, amolyan testes, de jó helyeken gömbölyded. Ő járt ki hozzám, a városba bevezető útnál szoktunk találkozni.

Az én kocsimban történt a szex, a hátsó üléseken. A menetrend az volt, hogy először szopott egyet, aztán megdugtam. Hónapokon keresztül ment a dolog, a péntek este volt a tuti. 

Egyszer dugás közben jött egy nyári felhőszakadás, jól esett, mindkettőnknek..... meg az eső is, csak azt felejtettem el, hogy a kocsi mellett hagytam a cipőmet. A lezúduló eső vagy 10 métert vitte el, és csurom víz lett.

Aztán egyszer csak minden kommentár nélkül nem vette fel többé a telefont.

2 komment

süti beállítások módosítása