Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Bejegyzések - Írások

Testimese

A valósággal való bármilyen egyezés csak a véletlen műve.

2019.05.05. 13:50 zotyer

Esetleg

Címkék: mese

Tegnap délelőtt volt egy esetleges, nem is lett belőle semmi.

A délutáni ki a természetbe akció jól sikerült, finomat szopott a csaj, éreztem hogy igen gazdagon megjutalmaztam érte, nyelte is rendesen. Aztán szopott még egy másodikat is, dugni sajnos nem akart pedig benyomtam volna a lucskosnak.

Úgy leszopta szegény szerszámot, hogy nem is bántam, hogy az esti pina nem jött össze.

1 komment

süti beállítások módosítása